Teories Psicoanalítiques

Posted: 20 Octubre 2016 in Educació
Tags: ,

TEORIES PSICOANALÍTIQUES

No és la raó la que guia a l’home, és l’emoció”

 

-El xiquet està construint-se la seua identitat personal.

 

-Hem de saber interpretar les emocions i sentiments dels xiquets.

 

-Hem de proporcionar contextos adequats.

 

-Tres espais: motriu, simbòlic i representatiu. La psicomotricitat crea contextos favorables.

 

-L’expressivitat motriu és la manifestació de la totalitat corporal.

 

-Incorporar la pràctica psicomotriu en el currículum escolar.

 

-Buscar el nostre equilibri emocional per relacionar-nos amb els xiquets i famílies.

 

-No deixar-nos arrossegar per les dinàmiques negatives.

 

-No podem solucionar tots els conflictes.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s