Per a què s’usen les tablets

Posted: 1 Desembre 2013 in General
Tags: , ,

Per a correu electrònic i xarxes socials. A la nit i en femení.
fot_2908_gr
Les tablets s’usen a la nit, per al correu electrònic i xarxes socials, i més per part de les dones que dels homes. Aquestes són les principals conclusions a les quals ha arribat la Universitat Internacional de La Rioja (UNIR) en el seu #informeTAB, l’estudi que ha realitzat recentment sobre la utilització de les tabletes a Espanya.

El #informeTAB d’UNIR, Universitat Internacional de La Rioja, sorgeix “davant la necessitat de conèixer en profunditat l’ús que els espanyols fem en les nostres llars de les tablets i les seues diferents aplicacions és de naturalesa quantitativa i inclou la identificació de patrons d’ús segons el tipus de perfil d’usuari”.

Les tablets, la compra de les quals més habitual en les llars ha sigut per la comoditat d’ús i, en concret, en les dones com a regal, s’utilitzen amb més freqüència a la nit en el llit (un 64%) i per a comunicar-se, ja siga per mail (95%) o a través de les diferents xarxes socials (93%).

L’informe ha identificat que els moments més habituals d’ús són a les nits i en el llit amb un percentatge d’un 64%. Li segueixen les vesprades en la butaca (44%) i al matí en el treball (30%) i només els més joves ho empren molt en el bany (42%). Els joves entre 18 i 24 anys són que més utilitza la tablet en el transport al matí. Comunicar-se ja siga per mail (95%) o per xarxes socials (93%) és el principal dels usos. Li segueixen els jocs (81%) i la informació (lectura de premsa online 80%, informació meteorològica 76% i informació de viatges 71%).

Mentre els homes fan un ús més concentrat de les tablets per a comunicar-se a través de les seues xarxes socials després del treball i en la seua casa, les dones les usen indistintament i durant tot el dia. En 3 de cada 10 llars, els xiquets usen les tablets, principalment entre els 7 i els 12 anys. El que suposa un 77% de les llars amb xiquets (font INE).

Malgrat ser el segon contingut més consumit en la tablet amb un 80%, només un 58% es descarrega les aplicacions relacionades amb la premsa. La majoria prefereix consumir aquest tipus de contingut a través del navegador. Les més descarregades segons l’estudi són: les xarxes socials (66%), jocs (59%) i utilitats (58%), encara que s’utilitzen molt poc una vegada descarregades.

El 56% dels usuaris de tablets reconeixen emprar-la per a comprar per Internet. La majoria dels productes que es compren amb la tableta són productes electrònics, viatges i roba. El tabCommerce té una taxa que quasi doblega la de la població internauta general (36%). Açò sí, el 77% afirma que de moment prefereix fer-ho a través del navegador abans que mitjançant una app de comerç electrònic. La raó: amb les apps pensen que no van a trobar el catàleg total de productes de la marca.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s